100 års kort

Liite läskigt beställningskort... Det är min pappa som ska på 100 års fest (59+41 eller hur det nu var...), men det läskiga är att kvinnan som fyller den ena siffran själv gör kort!!! Uj, uj - extra press alltså.... Ska bli väldans spännande å höra om pappa fick några kommentarer på kortet! ;-)

Färgåtergivningen... Hmm... Ser ju orange ut i scannern men det är rött!! Fotat med nya kameran:

Mycke jobb nedlagt på detta kort; gumman & gubben (som jag fick av MHV!!) har jag först målat med cracklepaint, sen med 3D-lack å till sist sprayat med glimmer mist - många långa torktider!! Grattis stämplat å embossad, swirl utstansad å sprayad med glimmer mist, en Tim Holtz mask synes bakom gubben å gumman och sen är det då blommor, bling å band! Alla kanter är så klart edgade å chalkade åxå! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Är säker på att födelsedagsbarnen blir glada!

Postat av: Papsen

Jag med, men jag skall kolla med dem senare, det var rätt mycket folk och stök vid överlämnandet! Tack för hjälpen. Puss

2009-09-23 @ 09:31:00
Postat av: Mill@n

Hej! Tror alldeles säkert att kortet gör succe´! Alltid roligt att få handgjorda kort av andra, då uppskattar man ju hantverket!

Såg först nu att du frågat om ramarna på foton inne på min blogg. Jag redigerar i photoshop Elements och man hittar ramar på nätet här och där.. Skall försöka göra några egna och lägga ut så småningom. Leta efter png filer!

2009-09-23 @ 21:07:33
URL: http://millanspyssel.wordpress.com
Postat av: Ylwa

Det klarade du med glans gumman!! Jättesnyggt.

kram

Ylwa

2009-09-25 @ 18:52:44
URL: http://missylwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback