Rockar fett!

Jag har ju shoppat lite på sistone... Det har kommit så mycket fint hem i brevlådan... :-) Men man måste ju använda det åzå! Så här kommer en lo med lite nytt, fotot är taget i våras med mobiltelefonen å blev väl sådär men jag tycker han ser så grym ut:

Pappret e gammalt men döskallar går ju av någon anledning alltid åt här hemma.... Men blinget längst med fotot är nytt, filtbården är nytt å så stämplarna..... Både journaling stämpeln och "Rock n roll" stämpeln! Me like a lot! Svårt att se kanske på bilden men det sitter små smyckes delar på två ställen på filtbården åxå - de är åxå nya! :-)


Jag har använt mig av ett litet tips från Sophia/Kurrebo: dra ett tunt streck med svart penna runt fotot så blir det som en fotomatta! Kanon! :-)

 
Å så lite extra döskallar såklart! :-) Den svarta är en grungeboard som jag målat med cracklepaint!

Imorgon bitti bär det av till Enköping på scrapträff! 06.30 måste jag åka hemmifrån... Huja! Hur knäpp e man liksom!? ;-) Sen blir det scrapfest ända till 13.00 på söndag! Weeeha!!
Ha en trevlig helg - det ska jag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Gillar.

Det var värst vad det var dö-skallar!!!

Utom en...

Ha ha hah a,



Charlotta hälsar!

2009-09-19 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback