Samma men ändå inte...

Här kommer nästan samma bild som i förra inlägget... Eller det är från samma tillfälle iaf! Min galenpanna med duschmössan på. Just här vet jag inte om den gör så mycket nytta dock!? ;-)


  
Lite detaljbilder på saker jag använt... (Klicka för att se dem större!) Bling, ticket, band, texten är rubon och stämpeln som jag embossat med två olika färger kommer från Prima!

LO:n gjorde jag på träffen hos Zorntisa i lördags å är ett bidrga till CC:n på Scraplyckan som var i helgen. På fredag ska alla vinnar koras så håll tummarna! I varje utmaning är det en vinnare som DT röstar fram å en som lottas så man har ju chansen iaf! :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Mormor

Supercool badkille, verkligen!

2009-09-03 @ 13:22:37
Postat av: Maria

Funderar på att skaffa en sån där "hatt" till Alma oxå... Var har du köpt den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback