Tävling á la Maiden hos Handarbeta

Tävlingsdax!!

Varannan söndag kommer vi hädanefter ha tävlingar i handarbeta bloggen!
Först ut att utmana er blev jag... Å gissa vad jag vill att ni ska göra... Jepp! Hårdrockslayouter/kort vill jag se!!!!! Det är förmodligen inte någon som missat att jag e en liten (stor...) hårdrocksbrud å inte e så mycket för det rosa, gulliga å blommiga... Därför tänkte jag nu utmana er å se era tolkningar när ni tänker HÅRDROCK!!! :-)

Lite inspirationspapper från butiken:Jag använde det underbara döskallepappret från My Minds Eye till att göra den här presentasken som jag visat tidigare:Ett annat papper med lite döskallar å mer färgglad bakgrund är detta från Bo Bunny: Döskallar går alltid hem hos mig... Här har jag målat med cracklepaint!Dessa papper känns rockiga tycker jag i alla fall! Har använt den till en BOM layot en gång!

 

Ja det finns ju så mycket mera att inspireras av, men jag ska väl inte göra allt jobb åt er!! ;-)
Såå... vad väntar ni på!? Skapa hårdrock!!!!!

Ni har till onsdagen den 30 september på er att skicka in bidragen till oss på adressen kaerran(snabela)hotmail.com. Söndagen den 4 oktober publicerar vi vinnaren som röstas fram av oss i designteamet!!


Och priset... Mmm... Ett kit med blandat scrapgodis!! Yeahaa!!

Massa kramar från

Maiden


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fattar ju inte så mycket av det du håller på med, men du verkar helt otroligt duktig! Keep on, baby!!!

2009-09-20 @ 23:44:34
Postat av: Papsen har just talat

2009-09-20 @ 23:45:18
Postat av: Maria

Tror inte att jag deltar i denna tävling... Men jag hoppas många andra gör det!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback