Paper Loft

Det finns så mycket härliga papper i Handarbeta butiken nu! Det är nästan så man vill ha ett av varje - eller förresten, två av varje så man kan spara ett! ;-)

Denna gången har jag använt mig av två papper från Paper Loft. Jag har valt att göra en ganska enkel och stilren layout - utan massa blommor! Pappret är så vacker i sig och behöver bara förstärkas med lite chalk, utee, cracklepaint och rubrik!

Det e min lilla tuffing som lånat Fias son Jonathans Blixten Mcqueen overall å poserar kaxigt! :-)

Jag har stämplat med Primas swirl stämpel å embossat med utee, tyckte jag lyckades plocka upp swirlarna som fanns i pappret och förstärka med de embossade!

Baksidan (eller framsidan) av det ena pappret har nycklar som jag klippte ut och sen lade ett lager cracklepaint rock candy på - svårt att se på fotat bild men det ger en härlig effekt. Satte dit en extra nyckel i form av en charm också.  Bokstäverna kommer från Doodlebug och är lite av favoriter hos mig - snygga och lätta att jobba med! :-)

Material:
Paper Loft - Front room 
Paper Loft - Keys 
Prima clearstämpel - swirl 
Bokstäver från Doodlebug 
Crackle paint - Rock candy

Ha en riktigt trevlig vecka!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

I Lööööve that boy!!!

Postat av: Charlotta

Ja den gillar vi - äntligen någon som vågar visa en LO utan blommor!!!



Postat av: Elisabeth Coursell

Så Käck han ser ut då lilla killen :-) Härlig layout, ibland så behövs det inte så mycket dekorationer som sagt ;-)

Nej, jag har ingen bia så det är inte den som har fått jobba, däremot så säljer de superbra miniblock i fempack för 25 spänn eller nåt sånt på biltema ;-)

Hoppas du har en skön kväll!

Elisabeth

2010-04-26 @ 20:22:45
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback