Till Zornitsa

Igår var jag på scrapträff! Hurra!! Var rädd att jag forftarande skulle vara sjuk å missa denna superträff men som tur var så var febern borta igår å jag känner mig ännu bättre idag! :-) Måste bero på allt skapande? Eller är det tack vare allt skitsnack? Hi hi.

För att fira att Zornitsas butik Srapparazzi fyller ETT år som fysisk butik på söder och TRE år som webbutik så har Charlotta fixat en liten överraskning till Zornitsa från några av oss tjejer. Hipp hipp hurra till Zornitsa! :-) Dessutom fyllde hon själv även år för ett par dagar sedan så mycket grattis blev det!) Jag fick äran att göra kortet och har passat på att göra det efter en skiss till en utmaning hos
Mias-Mix.


Jag har valt våriga, pastelliga färger som jag tror Zornitsa blir glad av! :-) Det rutiga pappret är från "Little Yellow House" kits - igen! Det rosa är spillbit å det gröna är cardstock som jag kört genom en embossingfolder för struktur. Filuren är målad med promarkers å sitter med 3-D kuddar på en spellbinder oval! Organzabanden sitter fast med små brads å blommorna är från... Prima! Hi hi.

Det såg iaf ut som att Zornitsa blev jätteglad - å en liten tår kom faktiskt åxå! :-)


Tusen tack Zornitsa (och Jennie och Catharina!) för en superträff med massa skoj å för jättegod mat!! Längtar redan till nästa gång!

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida Tatoo rosen

Snyggt kort!! Va skoj att du kom iväg på träffen trots att du vart sjuk.

Ida/ Tatoo rosen

Postat av: Jennie

Kunde inte sagt det bättre själv :)!

2010-04-25 @ 10:42:21
URL: http://skruntscrap.blogspot.com
Postat av: Charlotta

Jättefint kort med gullig stämpel!



Tack för medverkan!



C

Postat av: mia

Jättefint kort!

Man blir verkligen glad av det. Skulle inte, eller kanske lite:) gråtit själv om jag fick ett så fint kort1

Lycka till i utmaningen!

//mia

2010-04-26 @ 12:16:01
URL: http://mias-mix.blogspot.com
Postat av: Zornitsa

Det här var ju en överraskning som hette duga... och ang tårarna så var det ju glädjetårar så klart :) Vi ses snart igen om KISS ställer in ;)

2010-04-30 @ 00:27:29
URL: http://zornitsasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback