AIK beställning

Nr 5.

Förra veckan fick jag en lite annorlunda beställning, eller... annorlunda vet jag inte, men klurig! Ett grattis kort med AIK emblemet på. Å hur får man tag på ett sådant liksom? Det finns (nog) inga AIK stämplar direkt... Å eftersom vi fortfarande bor i sommarstugan så har jag ingen skrivare så jag kunde inte lösa det på det sättet heller!

Men det är då man är så otroligt tacksam för svensk scrapbooking och alla kära scrapvänner! Jag skrev om beställnigen i forumet och vips så erbjöd sig
Nina att skriva ut emblem å skicka till mig! (Jag fick även hjälp med ett gris-motiv av Cornelia men mer om det när jag bloggar det kortet!!) Sagt å gjort, flera olika AIK emblem kom i brevlådan, och några andra fina motiv! Tack så mycket Nina!!

Så här blev kortet:

Jag klippte ut AIK emblemet och satte det på ett papper som jag kört i en spellbinder och därefter gett det en lite guldig färg med hjälp av en stämpeldyna. Blommorna kommer från prima och guld-halvpärlorna är från panduro. Stämpeln är från Inkido och är embossad med svart pulver. Det olika papprena kommer från spillbitshögen, det översta är Maja Design men de andra vet jag inte...

Sådär ja, ett AIK-kort är fött! Tur att det var just AIK och inget annat lag, hade nog haft svårt att göra ett kort i de där fula blå-röd-gula färgerna... ;-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sedär! Så snyggt det blev!

Postat av: SkärvikNina

Ja, det var tur att du behövde hjälp med just AIK för något annat lag hade jag ju inte skrivit ut åt dig! Hi hi...

2010-08-18 @ 10:11:07
URL: http://skarviknina.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jag kan bara hålla med om att det var tur! :D Det var ett riktigt fint kort med! Du lyckades riktigt bra.

2010-08-18 @ 10:18:24
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Mamsen

Men, ett grön/vitt kort hade du väl gjort? Kortet blev jättefint.

2010-08-18 @ 10:34:11
Postat av: Malin/Turbomalin

Det blev riktigt fint :)

2010-08-18 @ 10:43:58
URL: http://malin.enting.net
Postat av: Anna S

Men usch! Vad är detta? ;)



Snyggt kort, även om emblemet och färgkombinationen är väldigt fel ;)



Kram Anna

2010-08-18 @ 11:58:41
URL: http://askarblom.wordpress.com
Postat av: Mikaela

Jag skulle tycka det var skit snyggt om det inte vore så att allt med sport ger mig kalla kårar :)

Postat av: maxell

Gosh va jag gillar svart å gult. Men inte sjutton håller jag på AIK för det...



Vansinnigt läckra små blommor där. Helt konstigt att komma från mig dock. Men ja, jag gillar de där blommorna. Å kul med guldkant. En rolig, snygg och passande effekt.

2010-08-18 @ 20:26:34
URL: http://maxellexam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback