Godis

Det onda i halsen har inte gett med sig å jag känner mig även febrig.. :-( Har inte orkat ta fram några pysselsaker alls... Mesta tiden har jag tillbringat i sängen - å så har jag surfat runt å hittat massa scrapgodis!! E man inte med kan man ju inte vinna! Dessa fyra olika hittade jag idag:

Ulrica
lottar ut dessa coola örhängen - som man kanske även kan använda till scrapping!? Men det känns lite slösigt.. ;-)
Mians-Mix har även hon ett bloggcandy där man kan vinna en score-pal Metric! Jag håller tummarna! :-)
Glitters Comments


Scrapmyran fyller år å firar med massa härligt godis:



Landstoken har ett läckert candy som jag gärna skulle lägga vantarna på, eller vad sägs om detta:


Nu håller vi tummarna! :-)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback