Lillnettan 29

Igår fyllde "Lillnettan" år och eftesom vi är med i samma swapp på Svensk Scrapbooking så hade jag skickat present till henne - och ett kort. Blev dock hyfsat irriterad på mig själv när jag efter att ha gjort kortet kollar hur hon stavar sitt namn - å naturligtvis hade jag stavat fel! Men hon hälsade glatt att jag fick kalla henne "Lennart" om jag ville - bara det kom scrapsaker i paketet! Hi hi. Gå in i hennes blogg å se allt skojsigt hon fick, nu längtar jag till min månad! Som dessvärre är mars (sonens födelsedag blev det!) eftersom hon snodde min augusti!! ;-)

Så här blidde kortet iaf:



Stämpeln är en Sarah Key stämpel som jag färlagt med promarkers å MCP-teknik. Två spellbinders bakom.


Sammetsblommor som jag klippt ut från ett papper.
Jag hade kollat in i Lillnettans blogg å sett att hon gillade lila, turkost, svart å vitt så därför valde jag att göra kortet i de färgerna!

I övrigt så mår jag sådär... Halsen gör forftarande ont! :-( Å fogarna... nu e det knappt att det går att sova på nätterna längre! Kan inte sova på sidorna å sova på rygg går mindre stunder, plus att jag e uppe å kissar en 4-5 gånger per natt. Det är ju meningen att man ska vila å tanka energi inför förlossningen men hur ska man göra det om man inte kan sova!?!? VA!?!?  Längtar inte alls tills bebis e ute nu... ;-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det ÄR retfullt när man inser att man stavat fel... men om det är OK att bli kallad Lennart... ha ha ha Nåja, kortet är superfint och klart att hon blev glad ändå!



Förstår att du längtar efter bebben nu!



Kram!

Postat av: Maria

Så där många paket som hon bär på vill jag också ha! ;-)

2010-08-05 @ 09:37:54
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej igen!

Vad KUL att du har hittat till min "vanliga" lilla blogg också.



Och i samma stund, nästan, som jag hade fixat den... så fixade sambon det fasta internetet på min vanliga, stationära dator... så nu vet jag inte hur jag ska göra. Om jag ska fortsätta med "åskbloggen" eller återgå till att skriva min vanliga dagbok via hemsidesprogrammet. Hmm... vilket i-landsproblem!! S



Skickar dej en cyberglass: VASSEGO! S

2010-08-05 @ 11:34:31
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Annelie

Tack för titten hos mig.

Och klart du ska va me, jag vinner aldrig nått om jag så skulle "tävla" ensam mot ett använt toa papper : )

Och du, super fint kort!!!

2010-08-05 @ 20:01:31
URL: http://scrapannelie.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilket sött kort! Alfabetet Holiday var riktigt fint!

2010-08-06 @ 16:53:51
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback