MC knutte...

Här är en till layout som jag "bara gjorde" för att bli av med lite kort i den gigantiska korthögen... Dessa bilder är ca 1½ år gamla så nu var det dags! Erik provar pappas MC hjälm!

Ett cardstock som jag sprayat med lite grön glimmermist - me löööve glimmermist!

Primas härliga bokstäver med tygkänsla - å så en träblomma som jag målade med crackle paint.

Använde lite gröna spillbitar och använde doily lace stansen i lager, ett grönt sammetsband ovanpå det. I hörnan sitter ett fotohörn och ovanpå det två olika blommor.


Datum måste ju alltid vara me! ;-) En enkel layout - men jag gillar den!

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida/ Tatoo rosen

Snyggt!!!

Postat av: Cornelia

Ursnygg LO, inte alls speciellt "enkel", tycker jag! Och läckra foton!



KIK (=Kvinnan I Köket) fotograferade inte blomkålsgratängen, hon åt upp den! S Så du vet...



Idag kommer det nog en bild på en ny spis... genustänket fortskrider... är det min spis, hans spis eller VÅR spis?! S

2010-08-11 @ 13:07:53
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Maria

Klart han kommer bli knutte han me en vacker dag!

2010-08-11 @ 21:30:09
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback