Sista leveranserna - nu börjar utmaningen!

Nu har det sista från min "shopping-runda" anlänt! Det var dels några stämplar som jag köpte från Annika på Svensk scrapbooking forumet:


Sedan var det lite REA från panduro:


Och sista shoppingen var "måste-shopping" - cardstock från pysseltagen:


Nu när jag shoppat klart har jag bestämt mig för att hoppa på utmaningen att skapa 100 alster utan att få shoppa ngt nytt! Ett undantag från shoppingförbudet är kiten som jag prenumererar på - för där har jag bundit upp mig x antal månader så det kan jag inte (å vill inte) stoppa! Men 100 alster ska det alltså bli, fixar till en nedräknare å sen är det bara att sätta fart! Undrar när det blir klart... Maj 2011?

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig sista shoppning. Men vad för CS är det på sista bilden? Lurar mina ögon mig eller är de prickiga?

Postat av: Maria

Lycka till!

2010-08-09 @ 22:23:45
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: SkärvikNina

Lycka till! I din fart lär du vara klar innan vi andra har börjat planera första alstret... hi hi. Kram

2010-08-10 @ 09:47:11
URL: http://skarviknina.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Jag gillar det där med måste shopping. Tror det är det jag ska kalla det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback