Tränande tomte

Har jag fått solsting tro? Nja... det regnar ju mest nu faktiskt! Men jag försöker däremot att "bli av med" lite fotografier... Jag inser ju att jag aldrig kommer att komma ikapp, framförallt inte eftersom jag beställde 87 nya foton från crimson igår, men... Desa bilder är från julen 2008 - har inte koll på datum exakt utan får kolla upp det å fylla i när jag e hemma igen. Men se, tre foton blev jag ju av med iaf! ;-)


Här var det prickar! :-) Bakgrundspappret vet jag faktiskt inte vad det kommer ifrån, men det svarta glittriga är från DCWV och det röda med större prickar är från cosmo cricket.


Blommor från... Jag har köpt dem på Scrapparazzi iaf, men märket kommer jag inte ihåg! ;-)


Spets från prima - å så ticket där jag ska skriva i datumet!


Tre olika typer av alfabet...

Lite senare idag ska jag visa er vad jag just har fått hem å ska sätta tänderna i... Måste bara fota först! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida/ Tatoo rosen

Läckert!

Tycker inte att det spelar nån roll att man scrappar juligt mitt i sommaren. När man är inne i december och för att inte tala om i Januari brukar jag redan ha tröttnat på rött,grönt, vitt, tomteluvor, snöflingor mm. Bättre att ta fram det såhär så man kan få längta lite efter julstämmning;-)

Kram

Ida/ Tatoo Rosen

Postat av: Anna S

Vilken läcker LO! Jag tycker inte heller att det spelar någon roll att man scrappar juligt på sommaren. Det gjorde jag själv i maj-juni någon gång och det gick så bra så ;) Härliga bilder, och titeln är ju hur kul som helst!



Kram Anna

2010-08-03 @ 12:54:39
URL: http://askarblom.wordpress.com
Postat av: Maria

Skönt med lite jul så här i augusti!

2010-08-03 @ 13:22:21
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Å va fint. Älskar spets.

2010-08-03 @ 21:11:13
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback