Ny pysseltid på dygnet...

En morgon förra veckan slog jag alla knäpphets-rekord...
Jag vaknade kl 04.00 å kunde inte somna om, gick upp 05.00 för då var jag tokhungrig å sen... Gick jag ner i källaren å pysslade!! Ha ha. Normalt så går jag upp 04.30 å åker till gymmet å jobbet men just denna morgonen skulle jag lämna på dagis å kunde sova till 07.00... Suck!
Men det gäller att utnyttja tiden väl så jag gjorde ett kort till min lilla korg jag har på jobbet där folk kommer å köper kort då och då. Ett krya-på-dig kort går ju alltid åt i dessa tider....


Bjussar på lite detaljbilder åxå:

Det är en stämpel med träd som jag embossat med utee - blev effektfullt!


Lite wellpapp med cracklepaint på. Texten fick åxå utee på sig! :-)


Tingturaflickan är målad med promarkers å sen lite 3D-lack ovanpå!

Det var alles för idag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Inte undra på att du e trött... ;-)

Postat av: Cath.

Superläckert kort! Det är kul med 3D-lack oh crackle paint... Kramar!

2010-02-27 @ 19:55:38
URL: http://cathspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback