Nya stövlar! :-)

För ett tag sedan var vi på bröllop å jag hade inga stövlar som passade till... Men jag hittade dessa läckra stövlar som jag föll pladask för! Lagom tuffa och lagom hög klack!





Att det inte gick att dra upp dragkejdan hela vägen upp är små detaljer man får leva med... Hi hi. Å inte blev det bättre av att jag under middagen drog ner dragkedjan helt - glipan var nog en decimeter efter att ha suttit ner i flera timmar! Men, det ska nog snart gå å dra upp den hela vägen - så länge får jag ha dem till jeans! :-)
Det kostar att ligga på topp....
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jättesnygga, passar väl in i samligen av skor och stövlar!

2010-02-23 @ 17:53:18
Postat av: Maria

Snart kan du stänga dom! Snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback