30 årig kusin

Imorgon fyller en av mina kusiner år - men redan i lördags var det överraskningsfest för honom. Som blev såå lyckad - han anade ingenting! Naturligtvis hade jag gjort ett litet kort till honom och så här blev det:

Stämpeln heter "Tuffa Killen" å är en Tingtura stämpel (tack lillnettan!). Jag har köpt den hos Creativica och den är relativt ny, iaf första gången jag använder den! Har färglagt med promarkers. Under är det två spellbinders å swirlen är en prima stämpel. Runt hela kortet har jag stämplat med bårdstämplar å blommorna är från prima. Har duttat lite pearlmaker runt kanterna på en av spellbinders ramarna åxå.

Kram


Kommentarer
Postat av: eyovine

Gulligt och tufft =)

Postat av: Malin/majamelon

Så läckert =D



Roligt med överraskningsfest! När danne fyllde 30 så hade jag gått över tiden med 7 dagar...så det blev ingen fest...när jag fyllde 30 blev det inte heller någon fest för vi var lite lata ehee :S



Kram!

2010-01-20 @ 10:10:08
URL: http://majamelon.blogspot.com
Postat av: Willea

Snyggt kort!!

2010-01-20 @ 21:25:39
URL: http://willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback