Dåligt med pyssel

Nä usch vad dåligt det pysslas här hemma! Nu har varit hemma i fem dagar utan att scrappa! Katastrof! Måste erkänna att jag trodde att jag skulle orka sitta å scrappa lite men efter bara fem minuter gör det så attans ont i armen! :-(  Kanske just därför jag e sjukskriven!?!? ;-)
*****
Liite, liite, liiiiite pyssel har det ändå blivit! Jag har limmat fast myrorna på layouten här nedan!! Å det är faktiskt 16 stycken! Duktiga jag, hi h. Titeln säger ju allt om min son, myror i brallan är det minsta man kan säga... Tyckte det var lite roligt att jag faktiskt fick in hela tio stycken foton på samma sida!! Å så myrorna då!


****
Sonen har dock inte särskilt mycket myror i brallan idag - klockan 04:00, 05:30 och 07:00 kräktes han... Så jag har sällskap hemma idag! Han verkar i alla fall piggare nu - å jag e såå tacksam över att vi har kanalen "Playhouse Disney" - han sitter som fastklistrad vid tv:n!! Nu ska jag göra honom sällskap!

Kram


Kommentarer
Postat av: christine udding

Det var riktigt så det kryper i mig när jag tittar på lon....jätte fin. Kram...tyrasmatte.

Postat av: Diana

Den blev jätte fin! Cool ny header du har!

2010-01-12 @ 16:05:20
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Diana

Sv: Jag är också sugen på att införskaffa mig det, så dyrt är det ju faktiskt inte. Sen till sommaren ska vi flytta och jag vill sååå gärna lämna över flyttstädningen till någon annan (inte samma någon annan som i mitt inlägg), men mannen är lite tveksam!? För mig hade det helt klart varit värt det!

2010-01-12 @ 16:24:25
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härlig LO!! Å verkligen en konst att få in så många foton. Hoppas det mås bättre hemma hos er nu och att ingen annan insjuknat.



Kramiz Maja

2010-01-12 @ 22:14:25
Postat av: Malin

Det ska bli spännande att se blommorna du gjorde. Testa med EK Success daisy punch åxå, det blir supersnyggt det med :)

Kram

M

2010-01-13 @ 07:44:30
URL: http://malin.enting.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback