En award!

Jag har fått en gullig och rolig award av min knäppa, coola dt-kollega Malin/majamelon!
Tack så mycket! :-)

Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* Välj sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.


Så nu följer 7 intressanta/konstig fakta om mig:

1. Jag klarar inte av öppna dörrar/skåp/lådor...
2. Mina cd-skivor står i bokstavsordning och när man öppnar dem måste texten på skivan ligga rakt!
3. Jag blir irriterad om någon tagit "min" plats vid lunchbordet på jobbet...
4. Jag kan inte lägga nycklar på bordet.
5. Blir galen om någon smakar på min mat innan jag själv smakat!
6. Får betala min son för att få pilla ut hans snorkråkor.... 
7. Jag kan inte baka, laga mat eller gräva i jord om jag inte får tvätta händerna med en minuts mellanrum...gillar inte känslan av att dom känns kladdiga/smutsiga. Rensa kyckling ska vi inte prata om!! Huuu! Men att distressa och kladda med pyssel går hur bra som helst!

Hmm.. visst låter jag trevlig och normal... Nu har jag nog avslöjat för mycket om mig!! hi hi.
Jag ger denna award vidare till:

YooRee - för att det finns så mycket galet kreativt att titta på i hennes blogg!
Maja/Eyovine - för att hon är så flitig å uppdaterar med nya fantastiska alster jämt!
Cath - denna gulliga tjej gör de finaste korten!
Jennie - jag älskar att läsa denna ironiska/underfundiga och tänkvärda blogg.
Milo - en fantastisk kortmakerska men även en fantastisk människa!
Sara skapar, fotar, skriver så det berör!
Maria min underbara systers tokroliga liv.

Massa kramar

Kommentarer
Postat av: Malin/majamelon

HAHA! du är ju lika knäpp som mej! =D Så du gillar inte heller att inte få tvätta händerna! Visst är det en otäck känsla! Och just renska kycklng...Uuuuäck!



KraM!

Postat av: Maria

Tackar för detta! :-)

2010-01-25 @ 11:16:33
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Cath.

Men åååh ,tack söta rara!

Kram!

2010-01-25 @ 16:09:21
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Cath.

Och hihi... kul att läsa mer om dig, nu får vi se vad jag kan avslöja om mig... får nog klura lite... vill ju inte avslöja för mycket...;D

2010-01-25 @ 16:10:43
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: Sara

Åhhhh nu först såg jag detta....Man tackar!!! rörd nu måste här tänkas...stor kram till dig

2010-02-03 @ 10:15:16
URL: http://trollmor.chorells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback