Mera megamasker

Eftersom många har undrat om dessa fantastiska megamasker så tänkte jag visa två alster till där jag använt mig av stjärnmasken!
Först ut är denna gul-svarta kreation som var en riktig snabbscrap! Detta papper var åxå lite glansigt i mönstret, har dock ingen aning om varifrån det kommer - har legat i mina gömmor länge... Jag har bara använt svart distressink på den största stjärnan, därefter har jag maskat å täckt för med en annan stjärna innan jag har gått loss med diverse rockiga stämplar:


 
Massa detaljbilder, klicka för större format! Använde nästan alla mina "rockiga" stämplar... hi hi
  


Nästa alster är även det i rocktemat... Konstigt... ;-) Faktum är dock att det nog är en vecka mellan alstrena! Fniss.

Denna gången använde jag flera olika storlekar på stjärnorna å kladdade dit dem lite huller om buller!

En stjärna inne i stjärnan....

Jag klippte dels ut lite stjärnor från ett mönsterpapper å sen hittade jag lite passande dekorationer i mina gömmor!

Lite utstansade Cuttlebug stjärnor å så en häftig metallstjärna som jag trädde bandet igenom!

Så... två alster till med stjärnmegamasken, två alster med rocktema!
Vilket rockar mest!?
Kram


Kommentarer
Postat av: Diana

Som vanligt jätte fint!

Postat av: Maria

Vi hade 12 grader i huset när vi vaknade i morse... Elementen är PÅ!!!

2010-01-06 @ 19:47:16
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Michaela

TOKSNYGGT!!!! Måste in till Handarbeta o köpa! Kjaaaaam......

2010-01-07 @ 17:03:48
URL: http://madebym.wordpress.com
Postat av: Anna/HappyAnna

Supersnygga!!! Dom rockar lika fett båda två :)

Kram

2010-01-08 @ 22:20:04
URL: http://happyanna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback