True love

Jag fortsätter på det lite romantiska temat! Det var ju fler papper i kitet från "Little yellow house" så jag gjorde en lo till med dem. Månadens utmaning heter en blogg som drivs av min dt-kollega Camilla och två vänner till henne, Carina och Cornelia. Utmaningen denna gången var att man skulle följa en skiss och dessutom ha med någonting som man klippt ut för hand. Jag vred på skissen,  å det utklippta är fågeln som är stämplad på ohplast å färglagd med alcoink. Bilden på mina prinsar är tagen prexis innan vi skulle iväg till min mormors begravning i dec -08.


Egentligen så gillar jag nog inte att skriva rubriken på engelska, men eftersom det ena pappret innehåller små texter på engelska å "true love" finns där så plockade jag upp de orden till rubriken.


Ett litet hullerombuller av blommor, pärlor, hattnål å hjärta. Tänk vad man hittar i sina gömmor, hi hi. Slänger även in ett litet fot taget från sidan så 3D effekten syns:



Har lite papper kvar från kitet så kanske blir det något kort åxå... Det är ju snart alla hjärtans dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Camilla Millas

Jättefin blev den! O den under wooow!! Så fin bild på dig!! O LO´n är åxå jättefin!



Kraaaaam

Postat av: Maria

Jag gillar pärlorna!

2010-01-22 @ 16:00:33
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Turbomalin

DÅ måste jag tipsa om ugnspannkaka med majs i ;)



Läcker LO :)

2010-01-22 @ 16:42:52
URL: http://malin.enting.net
Postat av: Sandra

Åh såå mycket fint,många härliga detaljer=)



Ha en trevlig helg!



Kram Sandra

2010-01-22 @ 20:52:05
URL: http://sandraekeblads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback