Gulligt Beställningskort...

Hur blev det så här??
Känner inte igen mig själv någonstans i det här kortet!!
Jag fick en beställning på ett bröllopskort för ganska länge sedan, å insåg att jag inte hade några bröllopsstämplar som passade... Så då köpte jag tre stycken!! (Men jag använde bara en....) Hi hi. Men sen!? Hur blev det så rosa, så mycket spets å så gulligt?
Fattar ingenting!! Nåja, beställaren blev iaf nöjd å förhoppnngsvis blev mottagarna det åxå!!

Den runda spetsen är en Fiskars punch, sen är det den kära doily lace från Martha Stewart! Tre olika spellbinders, stämpelmotivet är embossat med rosa, bokstäverna är utstansade å har fått ett lager 3D-lack över sig å körsbärsblomman har fått lite stickles på sig! Må de leva lyckliga i alla sina dagar!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Fiiiiiiiiint!

Postat av: Mamsen

Ett kort i min smak! Jättefint är det. Mer rosa och lika åt folket:-))

2010-07-12 @ 16:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback