Första blåtiran...

...men förmodliogen inte den sista! Blåtiran såg verkligen mycket värre ut i verkligheten men var svår att fånga på bild! Sjävklart så gjorde jag dock många försök, ha ha.
Den här layouten gjorde jag till cybercroppen på Svensk scrapbooking, en skissutmaning där jag fick bli av med lite spillbitar då den var uppbyggd av remsor! Perfekt!


Rubriken är skriven med både Websterspage bokstäver och thickers.



Å så lite journaling med minibokstäver. Har även beskrivit hur blåtiran kom till med penna på högra kanten!

Tro det eller ej, men gissa vart jag ska nu.... Jepp! På Scrapträff!!! Hos Zornitsa på Scrapparazzi, ska bli sååå skojsigt!! "Bara" 8 timmar idag, mot 12 i måndags... I måndags hann jag med fyra kort och två layouter - kanske kan jag vara effektivare idag å hinna med lika mycket på kortare tid!?
Kram


Kommentarer
Postat av: Annica H

Vilken söt gosse, trots blåtiran! Ha en toppenhärlig pysselträff! :)

Kram Annica H

Postat av: Helena

Härligt med scrapträff.

Jag har svarat dig i tråden på svensk scrapbooking om hur jag gjort omslaget.

Det är handjort med papper,fjärilar och pärlor...kika in på forumet så får du ett mer utförligt svar.=)

Kram/Helena

2010-07-24 @ 11:42:11
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: Anna/HappyAnna

Tjenis!



Nice blåtira killen har :) men som sagt det är nog inte den sista...

Supersnygg LO, helt i min smak :)

Hoppas du haft en härlig pysseldag.

Kram A

2010-07-24 @ 20:02:43
URL: http://happyanna.wordpress.com
Postat av: Maria

Många blåtiror blir det...

2010-07-24 @ 21:04:47
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback