Övningskörning

Vilket väder det var igår!! Helt otroligt, jag tror faktiskt att det regnade mer eller mindre hela dagen! Sonen tittade en hel del på tv kan jag säga... Å jag pysslade! :-) Gjorde klart ett kort, ett bokmärke å hela tre layouter! Har inte fotat något av det än - får vänta på bättre väder! Däremot så hittade jag en obloggad layout... ;-) Har blivit många på senaste tiden så jag har lite svårt att hålla reda på vilka jag bloggat å inte! Men här kommer den:

Orange är en glad färg tycker jag! Å prickar blir man åxå glad av! :-) Grönt band med blommor på, lite rubons iform av blommor, ett brett orange organza band, blommor, bling å så en journaling spot som jag har tänkt fylla i datum i när jag kollat upp vilket datum kortet togs!

Massa blommor från div olika tillverkare, prima bling runt alltihopa!

Idag ska jag vara en roligare mamma å åka med Erik till ett lekland tillsammnans med moster å kusinerna så han får bli av med lite energi! Å sen hoppas vi på bättre väder igen!
Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga färger!

Postat av: Ulrica

Hej vännen!



Tack för din gulliga hälsning, det värmer! Gud vilken härlig lo du har gjort, så sommarglad! =) Kika in i min nya blogg, lottar ut örhängen i form av änglavingar, men dom är även superfina att använda till lo-s, missa inte det! ;)



Ha en trevlig helg, kramar Ulrica

2010-07-30 @ 19:47:47
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com
Postat av: ulwa

Vilken häftig LO. Gillar verkligen de starka färgerna.

//Ulwa

2010-08-02 @ 21:00:11
URL: http://ulwasscrapbooking.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback