Sommar å semesterbilder

Sist det var min bloggdag för handarbeta (för två veckor sedan) så bloggade jag ju ”live” från Skara Sommarland, denna gången bloggar jag om Skara Sommarland! Vi tog över 1000 bilder på tre dagar så det finns en hel del att scrappa nu!

Jag har använt mig av ett sommarpapper från Maja Design som mer eller mindre är färdigt! Himlans läckert är det:

Jag dekorerade med hydrangenor som jag chalkat lite å sedan har jag duttat loss med olika färger av pearlmaker – tyckte det passade bra till det prickiga temat! I höger nederkant å vänster överkant har jag satt några blingstenar åxå! Sen känns det liksom färdigt!

Material:
Maja Design – Sommarens bild (fram och baksida)
Prima – Hydrangena 
Pearl Maker 
Chalk - charcoal

Det var vad jag hade att bjuda på denna gången. Nu ska jag faktiskt kasta mig iväg för å åka på scrapträff!! Det är min goa vän Sophia "Kurrebo" som har anordnat en liten träff i Enköping! Det ska bli såå roligt!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tror jag måste ta med familjen till Skara sommarland nästa år...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback