Stjärnglans

Dessa kort på mig å maken är tagna den 13:e juni 2009 -  å jag scrappade dem den 13:e juni 2010! Syrrans födelsedag!! Förra året fyllde hon 30 å vi var på fest hemma hos henne, dessvärre regnade det men med partytält å infravärme var det kanon! Layouten är ett bidrag till Cybercropen som var hos Scrap och tryck - å här fick man bara använda bruna färger i layoten, papper, dekorationer - allt i brunt!



Stjärnan som syns är en mask.


En tag som jag inkade i bruna nyanser å sen stämplade en brun banderoll på å så skrev jag datumet med brun penna! Wellpapp skymtar bakom notpappret.

Blandade bruna dekorationer, blomman är av nylon, fjärilen i koppar, skeleton leaves under ett vanligt löv, wellpapp, prickigt band å så är nyckeln utklippt ur ett papper å den har jag målat med crackle paint clear rock candy.

Journaling i form av minibokstäver - ovan syns ett hörn i koppar.

Ja mycket brunt blev det! :-) Dessvärre vann jag inget i denna crop, alla priser lottades ut å jag var ju med i fem utmaningar men hade inte turen med mig! :-( Men det gör inget, jag älskar att skapa efter utmaningar så jag hade superduper skoj - å fick dessutom en massa bilder scrappade!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser jättefint ut!

Postat av: Maria

Fint! Men du... jag fyllde bara 25!

2010-07-09 @ 22:06:38
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Anna Pyssloteket

Suuuupersnyggt!

2010-07-13 @ 11:25:57
URL: http://www.pyssloteket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback