Super cool

Gårdagens scrapträff var verkligen supertrevlig! Vi var åtta stycken varav fyra stycken var helt nya bekantskaper för mig, såå roligtt att träffa andra scrapnördar! :-) Riktigt kreativ var jag åxå, lyckades göra två kort och tre layouter! Har inte fotat dem ännu men visar upp dem allteftersom sen. Idag tänkte jag visa en layout som jag gjorde för ett tag sedan, tror det var till ngn crop... Minnet sviktar! Får skylla på grav-hormoner... ;-)

Börjar ana tonårsfasoner hos min son... Eller varför har man mössa å vantar på sig inomhus!?!? För att man e supercool såklart! ;-) Å visst e han cool:

Det här pappret med gitarren å döskallarna e ett jättegammalt papper från panduro som jag såklart "var tvungen" att köpa eftersom det är så coolt - men som har varit svårt att använda. Tills nu! Se vad bra det är att spara på ALLT! :-) Super cool är utstansat med "Haunted" och sedan är det ett band med stjärnor på, en blingsten på det röda cardstocket som jag använt som fotomatta, en rund journalingruta där jag bara skrev datumet då kortet togs å sedan sitter det en blombrad på/under cirkeln.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mary

Han e ju superdupercool!!!

Postat av: Skärviknina

Tack för kommentaren! Det var kul att ses igår. Hoppas att allt går bra nu! Igår fanns det ju situationer, dock "självskapade", som hade kunnat sätta igång ett äventyr. Jag tänker på 30-minutersutmaningen. Den kan ju traumatisera den mest vane scrappare/kortmakare... Kram

2010-07-25 @ 11:24:32
URL: http://skarviknina.blogspot.com
Postat av: Malin/Turbomalin

Superläckert, combon med det röda som bryter mot det svartvita är jätteläcker. OCh Haunted alfabetet är ju definitivt hårdrock ;)

2010-07-25 @ 12:27:22
URL: http://malin.enting.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback