Välkommen hem

Å så välkommen hem man känner sig när man har fått rolig post i brevlådan!! Jag har köpt lite nya fantastiska alfabet från ebay! Å nu har de kommit! Jag lånade ju alfabetet Haunted av Fia men rackarn ville ha tillbaka det!! Förstår inte alls varför... Så då var jag ju tvungen att köpa mig ett eget! Å när jag ändå var i shoppingtagen så köpte jag två alfabet till, Harvest å Holiday! Jag har faktiskt suktat efter bägge dessa ganska länge så det kändes som en mycket befogad investering...


Något annat som jag letat efter lite här å där sen jag fick låna den av Jennie är den här superläckra Martha Stewart punchen!


Å det bästa av allt, priset!!! För dessa tre alfabet och punchen betalade jag bara 600:-! Inklusive frakt från USA. Tittade som hastigast på nätet bland butiker här hemma samt tradera auktioner å samma varor (om de ens går att få tag på...) skulle kosta ca 1300:-, utan frakt!! Alltså kan man ju nästan säga att jag just TJÄNAT ca 700:-... Vad ska jag köpa för dem tro!? Hi hi.

Kram


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vill ha, vill ha! Haunted alfabetet va ju bara så läckert. Synd bara att jag är så feg när det gäller e-bay.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback