Bara för att...

Bara för att det är så attans roligt att scrappa liksom...
Halv-liftade en layout jag såg i en engelsk scraptidning, å sen öste jag på med massa roliga dekorationer som jag inte använder mig särskilt ofta av, tex chipboard, filtblommor, rickrackband och till sist... vet ni vad som jag har använt som nog inte är använd på säkert fyra år?? En mönstersax!!! Ha ha ha! Jag har sagt det förut å jag säger det igen, man kan aldrig få för mycket scrapsaker för helt plötsligt så har man användning för saker som legat läääänge! :-) Gillar verkligen papprena från Cosmo Cricket åxå - färgglada som bara den!


Här ser ni vad jag använde mönstersaxen till, tycker att det passade hyfsat bra ihop med rick-rack bandet!


En filtblomma från ett bredare självhäftande band, datumet skrev jag på en såna däringa "mapp-tjofräs"... Alltså, som man fäster på en mapp för att lätt kunna se vad som är i... eller ngt... hi hi.



Rubriker är alltid svårt tycker jag, framförallt när man gör sådana här layouter som egentligen inte handlar om något särskilt eller är från något specifikt tillfälle... Det fick bli "Glad kille" för det är han faktiskt oftast! Två filtblommor fastsatte med en brad.

Lite favoritmaterial åxå, cracklepaint på ett wellpapp hjärta! Å sen kommer de gamla chipboard dekorationerna till användning, blomman är en gammal hederlig stickers! Tänk vad jag har i gömmorna...

Jag blir iaf alldeles glad av att titta på layouten! :-)
Nu har vi flyttat till sommarstugan så jag har bara lite scrapsaker med mig hit... Eller, lite å lite... Det beror ju på vem man frågar! Ha ha. Men jag har inte med mig allt kan jag ju säga å då måste alla hålla med! :-)

Ps. Gissa vem som skaffat mobilt bredband så bloggen kan uppdateras även från sommarstugan?
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara Erik!!! Och underbara du som fixat bredband... :-)

Postat av: Emmeli

Wooooow Maiden! Så snygg layout!!! Jag älskar den och de härliga glada färgerna, dekorationerna och upplägget... så kul när man får användning av sånt som legat så länge. skratt ja jag skaffade mobilt bredand till förra sommaren och gångerna efter sommaren jag använt det har varit lätträknat men visst måste man få ha lite koll på vad som händer i cyberspace även om man är på semester. ;) Så nu är jag glad att jag oxå har mobilt för till helgen blir det Öland och jag vill ju försöka vara med på bingon som är på forumet. Kram på dig och ha en superhärlig semester!

2010-06-24 @ 08:56:44
URL: http://emscreativeside.blogspot.com
Postat av: Jessica

Jättesnygg!!!! Älskar färgerna!

2010-06-24 @ 09:28:55
URL: http://jezz1979.blogspot.com
Postat av: cattis

Håller med dig...har också "gamla" scrapsaker som helt plötsligt kommer till användning igen...bla mönstersax som du ;)



Läcker layout!

2010-06-24 @ 09:32:33
URL: http://kathis.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag blir också glad av att titta på din LO! Hur härligt sommarglad som helst!



Trevlig midsommar på dej och de dina!

2010-06-24 @ 22:47:56
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback