En liten fiskare...

♥ 

…eller åxå inte! Jag e livrädd för fiskar å min son verkar väl inte vara så där jättemycket bättre… Eller, jo för han försökte iaf! Själv kände jag mig stolt som följde med honom på fisketävling förra sommaren då pappan jobbade. Jag vägrade dock sätta på masken så det fick ngn annan göra, å nog sjuttsingen skulle det nappa åxå… suck! Fick hjälp med att ta av fisken åxå! Erik ville själv hålla i fisken för att gå med den till domaren men där tog det stopp – fiskar e ju vassa så Erik stack sig å blev ledsen… Bättre med fiskbullar tycker vi!

 Jag tycker att dessa papper med de härliga dova färgerna från Paper Loft passade så bra in med färgerna i korten. Eriks pepparkaksdräkt (man ska vara utklädd på de här fisketävlingarna…) , kepsen, bryggan och gräset…

Fantastiskt användbara bling-swirlen från Prima! Me löööve! Alfabetet är även det från prima å har gått åt här hemma!

Gjorde en liten grupp av Hydrangenor i nedre hörnet – å längst ner skrev jag lite journaling för hand. Fick ett tips om att börja handskriva mer på layouter då det är roligt för efterlevande att se min handstil – hur snygg eller ful den nu må vara…

Material: 
 Paper Loft – Far out (baksidan) 
Paper Loft – Rocker 
Paper Loft – Satchel Swirl från Prima 
Bokstäver från Prima
Blommor – Hydrangena

—–

Tänk, nu är det faktiskt sommar! Om bara fyra dagar är det midsommarafton! Helt fantastiskt! Hoppas ni alla får en underbar sommar, själv går jag på semester på torsdag! Tjoho!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken läcker LO, fiskare i pepparkaksdräkt.

Surfade runt hos dig och hittade såå mycket snyggt.

Du e så kreativ att jag blir aldeles matt..

Många kramar Susanne

Postat av: Sollan

Helt underbar Lo. Vilken lycka att han fick napp trots allt. ;P Tack kära du för så snälla kommentarer inne hos mig.

2010-06-21 @ 19:19:52
URL: http://solvin.wordpress.com
Postat av: Maria

Cool kille med pepparkakskläder! Han e bara för skön... :-)

2010-06-21 @ 21:18:29
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Hej vännen!



Vill bara tipsa om att jag har en utlottning hos mig nu för att jag fyller år. En härlig vintagevinst som du inte vill missa kan du få om du lottar! ;) Välkommen in.



Ha en skön dag, kramar Ulrica

2010-06-22 @ 07:05:40
URL: http://www.mysmumlan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback