Kiss

Igår var det Kiss på Stadion!!! Helt fantastiskt bra!
Mustasch med var för-förband och sedan var Europe förband, det var ett jäkla drag när de spelade "The Final Countdown". Men det var såklart ingenting mot när KISS-gubbarna drog igång! Vilken show! Blixtrar å dunder - eld å fyrverkerier! Papperskonfetti som sprutade ut över publikhavet, Gene Simmons som flög upp i luften och Paul Stanley som flög ut över publiken - gubbarna kan verkligen underhålla! Det var nästan så man glömde bort blåsten och regnet...




Vi hade ståplats och när men e gravid i nästan v 30 och har foglossning så känns det ju sådär... Men... Jag stod väl upp i nästan en timme och sedan lyckades jag faktiskt snacka mig till en kanon sittplats! Vi satt i princip så nära scenen som man kan komma - och hade ingen bakom eller framför så jag kunde verkligen sträcka ut mig! Ibland är det bra att vara gravid! :-)

Första plagget till bebis är inhandlat, å det blidde såklart en KISS-tröja:


Erik fick en Iron Maiden tröja när han föddes - han heter ju Eddie i andranamn efter monstret Eddie i Iron Maiden... Å eftersom den här bebisen ska heta Nikki i andranamn efter basisten Nikki Sixx i Mötley Crüe så är det ju bäst att även fixa en Mötley Crüe tröja åt henom!! :-) Måste ju vara rättvist...

Å jaa - Erik har åxå en Kiss tröja! Å den skulle han naturligtvis ha på sig igår! Han var lite sur över att han inte fick följa med på konserten men vi tog många kort åt honom! ;-)


Till sist men inte minst (jo han är faktiskt minst än så länge...) så har kusin Ebbe åxå en KISS-tröja! Så här cool var han igår på hans mammas kalas:
 
Hi hi.

Nu har jag en del bilder å scrappa!! :-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att ni hittade sittplatser.

Ja det var ett jäkla ös på gubbarna, det trodde jag inte.



Ha en fortsatt bra söndag



// Johanna

Postat av: Fia

Snygga tröjor på snygga killar :)

2010-06-13 @ 20:04:24
Postat av: Maria

Får väl se om Moster kan fixa en sån tröja till henom... ;-)

2010-06-13 @ 22:41:18
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja det var faktiskt bättre än väntat. Jag är supernöjd mde kvällen. Höll utkik efter dig, men...

Vi kanske ses i augusti istället =)

Kram //Anna

2010-06-19 @ 11:59:47
URL: http://www.annahanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback