Midsommar present

Min kära mor "önskade sig" en altrad sparbössa när hon såg den förra jag gjorde. Å vad gör man inte för att göra sin mor till lags!? ;-) Den här gången tog jag en russinburk från ICA då de har vitt lock så det blev lite enklare med färgerna, hon ville nämligen ha blått å vitt...



Sparbössan är ett bidrag till Cybercroppen på Svensk scrapbooking å relgerna var att man skulle använda minst fem punchar / stansar. Jag använde totalt åtta! :-) Kan ni hitta dem alla...?


Älskar de här blommorna som kommer från Wildorchids, men det gick ju åt ett par nu... Små droppar av pearlmaker på löven för en extra liten effekt!

Ska bli spännande å se hur bra min mamma är på att spara... ;-)
Kram


Kommentarer
Postat av: eyovine

Snyggt! Är alltid så imponerad av altrade saker.. tycker det är såååå rackarns svårt! Men du kan du =).



Kramiz Maja

Postat av: Mamsen

Den är så snygg och pryder sin plats på nymålade skåpet. Pengar är det i den oxå!

2010-06-27 @ 10:45:14
Postat av: Pyzzlis

Hej,



Du har något att hämta på min blogg.



Tycker du är värd den så du gör så underbara saker... besöker dig ofta, lämnar ett spår ibland med kommentarer.



Underbar kruka :)

2010-06-27 @ 11:34:12
URL: http://pyzzellandet.blogspot.com
Postat av: Mary

Åååååhhhhh va fin! Jag skulle oxå vilja ha en. Fast min man skulla aldrig godkänna att ha den framme... ;-)

2010-06-27 @ 17:57:56
URL: http://mammamary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback