Städa vardagsrummet...?

Nej, det har inte varit inbrott hemma hos oss... Det är jag - bara jag...
I helgen var det cybercrop hos Scrap och tryck och då blev det så här! Normalt sitter jag ju i mitt lilla krypin under trappen och pysslar men nu började jag med ngt i vardagsrummet medan Erik tittade på tv å sen skulle jag bara hämta ngt litet mera... Å sen skulle jag visst bara hämta... Ja, ni förstår va!? Mannen min förstod dock inte - så i söndags natt var det bara att städa! Croppen slutade 23:59 i söndags å 01:00 hade jag städat klart! Pust! Men attans kul hade jag iaf! Sju av de tio utmaningarna hann jag med att göra så jag e jättenöjd, nu återstår att se om det blev ngn vinst åxå... Ska publicera lite alster allteftersom!

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Han är mycket förstående och snäll din man... Min hade nog kastat ut mig! ;-)

Postat av: Mormor

Jag har full förståelse för mannens oförståelse.

2010-06-17 @ 08:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback