Svår skiss hos scraptorget

Min kära gamla dt-kollega Kurrebo håller i månadens utmaning på scraptorget - å den var svår! En skiss som man bara fick göra layouter utifrån - å jag kände det som att det var en typisk kortskiss!! Sommartema skulle det vara åxå, å det kändes inte lika svårt. Tog en bild från vår premiärtur i vår jättelika lyxbåt... Det är prexis att hela familjen får plats i den, ha ha. Jag blev inte alls nöjd med layouten men nu har jag gjort en iaf.... Så här ser skissen ut:

Och så här blev min tolkning:


Lite detaljbilder som vanligt, den här gången lite mindre å klickbara! Omväxling förnöjer... ;-)
   
Mitt gamla Hippie Chick alfabete fick dammas av, mycket länge sen jag använde det! Lite nyare är fjärilarna - senaste trenden inom scrapping just nu! ;-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Det gjorde du bra!

Postat av: Petra/Trollet

Men HALLÅ!!!!! Lo´n kan du vara helnöjd med, härliga somriga färger och fina detaljer!!!

Snygga naglar - förstår att du vill asfaltera trädgården - går inte att påta i landen med dem hi hi hi hi

Kram & trevlig helg

2010-06-18 @ 22:13:45
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback