Tonårskärlek...

Ja alltså… det kallas väl typ tonårskärlek när man är ”kär” i en idol… Det lilla problemet med det är ju bara att jag inte är någon tonåring längre! Men kär… hi hi. Alltså denna mannen! Hans blick får mig att smälta, det är nästan kärlek på riktigt! Å så ska vi inte prata om kroppen, då menar jag inte hur den egentligen ser ut – utan vad som finns på den… Jag äääälskar tatueringar – å det har han många!! Mmmm me like!! Ett ytterligare plus är att han är ihop med en annan idol till mig; Kat Von D – tatuerarbruden från Miami Ink! Coolt par!! Som sagt,  jag borde få kalla mig tonåring! Hi hi. Har iaf gjort en layout om min kärlek till en av mina idoler - Nikki Sixx! Å för er som inte liksom jag är fast i 80-tals träsket när det gäller hårdrock så kan jag berätta att Nikki då är basist i gruppen Mötley Crüe! (Som jag ska se när de spelar på Sonisphere festivalen 7 augusti – jippey!!)

Eftersom jag iaf är lite mer än tonåring så inser jag ju att det bara är i mina drömmar som jag kommer möta denna man – å därför heter layouten just ”In my dreams”…

Rubriken är skriven med mitt favoritalfabet just nu; Haunted. Det har jag fått låna av en kär vän å hon kan ju glömma att hon får tillbaka det…. Uppe i högra hörnan har jag embossat en ”Rock Star” stämpel från Inkadinkado.

Även denna gitarr kommer från samma stämpel set från Inkadinkado – mycket användbart i mina ögon!!

Flera lager av de härliga Graphic 45  papper som jag använt! Gillar verkligen de små ”annonserna” som jag klippt ut – de är baksidan (eller framsidan) av det pappret med paysley mönstret på som jag rivit en bit av och satt in.

Nu är jag riktigt generös och bjuder på en till bild av denna läckra man – jag säger bara ögonen… *dreggel*… Hrm, jo scrapmässigt ja…  Det randiga pappret har inte den ramen på sig som sitter på min layout, den kommer faktiskt från det pappret med ”annonserna” på och som jag först skar ut och satte fast på det randiga – blev riktigt bra tycker jag.  Har sedan använt olika bitar av totalt tre papper – det är ju så bra att båda sidorna är lika häftiga!! Högst uppe i vänstra hörnan sitter en embossad stjärna som även den kommer från stämpel setet från Inkadinkado – jag sa ju att det var mycket användbart!!

Som ni nog har förstått om ni läst så här långt så är jag själv mycket nöjd med layouten – undrar om maken min tycker att det är ok om jag ramar in den och har i sovrummet!? Nää, just det – jag är ju ”vuxen” nu…

Material:
Graphic 45 – On the boardwalk
 Graphic 45 – Dashing & debonair (fram och baksida) 
Graphic 45 – Man about town (fram och baksida)

Det var allt för mig för idag – tänk så kul man kan ha med några Graphic 45 papper… Eller är det fotot som är viktigast för mig just på denna layout tro!?


Kommentarer
Postat av: Sara_80

Wow, vilken läcker lo!!! Jag förstår att du är nöjd. :) Han såg riktigt bra ut och det är helt ok att få vara tonåring igen..;)



Sv: Jag har bara använt vanligt cardstock till tavlan så det är ingen canvas. De passar perfekt i en djup ram från Ikea.



Ha en härlig dag!

Kram

Postat av: Carola

Kan bara hålla med, han är MUMS!! :)

2010-06-07 @ 19:58:18
URL: http://carolas-kortblogg.blogspot.com/
Postat av: Helén

Hihi, nää man blir aldrig för gammal för att drömma!! Jag kan bara instämma, han är riktigt läcker och passar därför ypperligt på din läckra LO!



Kram Helén

2010-06-09 @ 21:37:01
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Emmeli

Woooooow så läcker layout, ja han kan man lätt bli lite knäsvag för! ;) Skitsnyggt och så passande du scrappat bilden! Kram Emmeli

2010-06-11 @ 08:42:30
URL: http://emscreativeside.blogspot.com
Postat av: Anna Lilja

Vilken läcker layout! Och han är ju inte så dum han heller... Mötley Crüe är såå bra! :)

2010-06-15 @ 22:06:08
URL: http://fruarnalilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback