Omgjord kista å grodkort

Har ju glömt att visa!!!!
För snart två veckor sedan fyllde Eriks kusin Alma tre år - å hennes pappa lite mer... ;-)
Min kära make fick ju en kista med godis på alla hjärtans dag - men eftersom kommentaren var "hur länge förväntar du dig att jag behåller den där"... Så gjorde jag om den å gav till Alma istället:

Hoppas å tror att hon uppskattar den mer...

Hennes pappa fick ett kort med en av mina nya stämplar från... Hänglar å stänglar? Eller? Är såå dålig på att komma ihåg varifrån saker å ting kommer...
(Tack vare Mella som svarade på min fråga i ett forum på Svensk Scrapbooking så vet jag nu att det är en Hänglar stämpel - en gammal sådan tydligen... Men ny för mig! ;-) Tack för hjälpen!)




Två olika sorters primablommor.


Grodan är färglagd med promarkers å sitter ovanför en av mina nya spellbinders! (Köpte visst sju stycken olika från USA nyligen... ooops!)

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Ja, det är nog rätt, Alma uppskattar den säkert mycket mer. Den är jättefin ju.

2010-03-04 @ 08:33:30
Postat av: Maria

Ska ta fram kistan på lördag igen, det finns fortfarande godis kvar... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback