Ett tävlingskit är ju ett tävlingskit...

På morkarla träffen i lördags så hade jag köpt ett tävlingskit - det är så himlans roligt när man får ett ihopplockat kit med papper å dekorationer som man inte valt själv. Och valt själv e just vad jag inte hade gjort... Hi hi... Kan ni gissa färgen!? Jepp, rosa... Men, det är bara att hugga tag i grejjerna å skapa:

Det är Erik å Ida som bakar tigerkaka... Eller iaf slickar i sig av smeten! ;-)


Lika bra att ösa på med alla bradsen, och de flesta av blommorna som var med i kittet - hade på lite stickles åxå för mera bling. Rullade upp kanten på det rosa pappret så man ser lite av den läckra baksidan åxå.


Ett av mina alfabet, hmm... det här heter? Aquarius tror jag å kommer från Quickcuts.


Använde organzabanden i nedre kanten å satte lite halvpärlor på dem.
Ovanför organzabanden skymtar en tag med journaling på som jag stoppat in under det rosa pappret.

Å gissa vad - det var denna layouten som gav mig en BIA! (eller rättare sagt Anna då eftersom jag gav den till henne, hi hi)

Kram


Kommentarer
Postat av: Ida/ Tatoo rosen

Läcker Lo! Visst är det kul att utmanas av saker man inte själv valt! Jag tycker att du lyckades utmärkt och Grattis till vinsten!

Postat av: Helén

Grattis! Tycker du lyckades kanon, trots att det inte var din stil på material! Men visst är det kul att få en riktig utmaning då och då! :)



Kram Helén

2010-05-14 @ 12:09:11
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Petra/Trollet

Så läckert med organza-banden och halvpärlor på! Den idén snor jag rakt av=)

Så kul med färdigt kit, blev en läcker LO - GRATTIS till vinsten - Kram

2010-05-14 @ 14:03:34
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jätteläcker LO och rosa som jag älskar! ;) Kul att köpa ihopplockade tävlingskit det har jag aldrig tidigare sett. Jättekul att träffa dig igår, så kul när man tillhör ett så trevligt forum och sen få träffa flera man känner igen på riktigt! Kram! ♥

2010-05-14 @ 15:55:06
URL: http://emscreativeside.blogspot..com
Postat av: Mamsen

Grymt!

2010-05-14 @ 18:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback