Färgutmaning till svärmor

Scraptorget hade en färgutmaning i lila-grönt å brunt där jag deltog med detta morsdagskort till svärmor:


Stämpeln är en gammal Hänglar som jag köpte för flera år sedan - å aldrig har använt förut! Men jag hade monterat den på EZ-foam iaf! Hi hi. Färglagt med promarkers å jobbat lite med blendern åxå - riktigt roligt faktiskt! Bladen i blomlådan fick lite 3d-lack på sig å blombladen nere vid blomman fick 3d-lack som ska föreställa daggdroppar... Den bruna blomman var vit men sprayades med glimmermist! Me lööööve! :-)

Många spellbinders fick jag användning för här åxå! Dels så har jag ju själva motivet på en oval spellis, sen sitter den på en scalloped oval spellis - och... Mitt senaste inköpt i spellbinders väg; tagen uppe till höger som jag sedan stämplat text på! :-)

Det var mitt fjärde morsdags kort - undrar om jag själv får något...?
Kram


Kommentarer
Postat av: Yoli Design

Najs najs najs!! :D

Postat av: Petra/Trollet

Så fint det är - klart du oxå får ett kort;)

2010-05-30 @ 07:12:06
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback