Lila enligt önskemål!

Min mor önskade sig visst ett lila kort... Så vad gör man inte när det är morsdag på intågande!? Ett lila morsdagskort såklart! Scraphuset hade en skissutmaning som såg ut så här:Skissutmaning maj 2010
Å så här blidde min tolkning:



Samma hängel-stämpel som till svärmors kort - nu har jag ju snart slitit ut den... ;-) I övrigt så är det Maja Design papper, å så har jag använt två olika spellbinders: labels large och tagen. Texten är "banana split" och har fått ett lager 3d-lack på sig. Den stora lila blomman var först vit - men den färgade jag in med distress ink så den matchade in i det lila temat! En jättebrad i mitten åxå - lila.....

Nu har min mor fått sin önskan uppfylld, undrar om jag får det...?
Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad är din önskan då!!??!?!?!

Postat av: Anonym

Det är super duper fint i verkligheten oxå! Fast, jag undrar varför hon bara har ögon och inte näsa o mun?

2010-05-29 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback