Mera Kolmården

Här e en som håller vad hon lovar! Jag skrev ju igår att jag skulle se till att scrappa mer av Kolmården-bilderna - å gissa vad jag gjorde? Jepp, scrappade två bilder från Komården 2009! Det var sjävlaste Bamse som busade med Erik och tog hans keps å gömde den bakom ryggen - ett roligt minne att scrappa! Papper & sånt hade en läcker skissutmaning som slutar idag så jag hann prexis göra ett bidrag med inspiration från den skissen:

Alla papper kommer från min mappvagn som är fullsmockad med papper som jag köpt på mig under åren... Bäst å rensa lite där och inte bara använda det nyaste! Letade efter färger som matchade Bamses färger bra och lyckades väl ganska bra med det bruna! Den runda cirkeln fick sig en omgång med brun glimmermist, liksom spetsbandet!

Texten "bus" är skriven med bruna filt thickers och "bamse" med stickers från doodlebug.


Underbar filtranka från prima. Knapparna kommer faktiskt från ett gammalt Creative Club kit!


Nyckelhål från Tim Holtz, superläckert! Å så den glimmermist sprayade spetsen som jag nitade fast.


Journaling, tag, ticket å en "wordstickers" från Tim Holtz. Å så Bamse... Jag hade faktiskt en sådan tur att jag hittade det där Bamse huvudet igår av en slump! Erik fick den med senaste numret av Bamse tidningen, men det var en pin och baksidan har lossnat = trasigt = mamman får scrappa med det! Tycker jag iaf... Bäst å inte visa Erik! ;-)


Lekte lite med tagen; först färgade jag in den med olika nyanser av distressink, sen stämplade jag swirls och till sist hade jag utee över! Blir himlans läckert tycker jag!

Nu får jag se när det blir fler Kolmården bilder scrappade nästa gång... Jag har flera tusen kort från alla möjliga tillfällen som ligger och väntar, kommer ju aldrig ikapp eftersom jag fotar så mycket! :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback