Sabaton, Kiss & Sonisphere

Ett av mina favoritband - Sabaton - har släppt en ny skiva; Coat of arms!

Ni kan tänka er att den går varm här hemma - kanonbra!!! På lördag har de releaseparty och spelar i Falun; Rockstad Falun! Å så spelar det på Sweden Rock den 10:e juni i Sölvesborg... Vore ju riktigt skojsigt att se men...

Jag får hålla mig tills det först är dags för Kiss på stadion den 12 juni!

Kiss grundades 1973 i New York och bandet består idag av Paul Stanley, Gene Simmons, Tommy Thayer och Eric Singer. Debutalbumet hette Kiss och gavs ut 1974, deras nittonde studioalbum "Sonic Boom" gavs ut oktober 2009 och var det första på 11 år. Konserten Sonic Boom är en sminkad konset! :-)

 Å till sist men inte minst så är det ju Sonisphere Festivalen den 7:e augusti! :-) Kan knappt fatta att jag ska få se mina största Idoler IRON MAIDEN och MÖTLEY CRÜE på samma dag!!!!


Å apropå Sonpishpere: nu står det klart att Sveriges mest populära tradmetalkrigare Hammerfall stiger in i stället för Heaven & Hell. Jag älskar Hammerfall så jag e jätteglad!! :-) Evenemanget är slutsålt, med 45 000 biljetter är Sonisphere därmed Sveriges största musikfestival. 

Fatta - 45 000 biljetter sålda! Å jag å Micke ska dit!!! Fasiken vad skoj det ska bli! Jag längtar inte alls... Sen att det bara är drygt tre veckor kvar till förlossningen då... hmm... Hoppas bebis stannar kvar där inne å rockar loss ordentligt! :-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Det kommer bli superkul för bebis att rocka loss där inne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback