Fantastiska höstfärger!

Det blev en timmes promenad idag! :-) Så härligt väder! Igår gick jag runt i två timmar med systemkameran utan att fota några fina löv - men idag blev det av! Önskar bara att jag var bättre på att fota! Nu har jag haft kameran i ett helt år utan att ha fått tummen ur å gå en kurs... (Jo jag har gått en en-timmes men jag fattade inte så mycket... Iso hit å filter å brus dit... ) Denna bild är iaf tagen med helt vanlig "auto" - jag vill lära mig att fota manuellt!!

Helt fantastiska färger är det iaf, oavsett om det är fotat med auto eller inte! ;-)

Kram


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Just nu vet jag inte vems blogg jag är på, din eller syrrans!!

2010-10-12 @ 14:57:43
Postat av: Veronica

Hej!



Jag tycker det är ett helt fantastiskt kort!

Men jag förstår precis vad du menar! Jag har också tänkt gå en kamerakurs för att förstå min, ganska läs jättedyra dyra kamera, för jag förstår INGENTING av Iso brus etc!!



skratt

Ja, men iallafall så ville jag bara säga hej härinne hos dig och säga TACK för att du kommer in till mig och skriver snälla små kommentarer hos mig! Jag är pissdålig på att själv göra sånt, jag vet!

Grattis förresten till din bebis!



Hoppas vi ses snart! Jag kommer att vara på Handarbetas i dagarna 2!



Kraaaaaam!



//Veronica

Postat av: Karin/essmo

ja, vilka vackra färger det kommer fram om hösten... Jag är som du, har en kamera som jag borde lära mig mer om, men jag kör på auto.. hihi.. det blir ju jättefina kort då med! =)

Vilken supersöt LO här under, saltgurkan var ju himla gulligt ändå =)

kram på dig!

2010-10-12 @ 19:26:01
URL: http://essmos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback