Höstigt bidrag till CC hos pyssellyckan

I helgen har det varit cybercrop hos Pyssellyckan. Mina ambitoner var något högre än resultatet... Undrar när jag ska förstå att jag är tvåbarnsmor å inte kan pyssla när jag vill!? Men i lördagskväll/natt - när resten av familjen sov - smet jag ner i mitt krypin ett par timmar å lyckades skapa lite. Ååå så mycket bättre jag mår när jag får pyssla - det är verkligen terapi. Då blev jag glad å trevlig igen! :-)

Detta alster gjorde jag enligt utmaningen skiss med twist, det var en skiss man skulle inspireras av - å sedan skulle man få in höst på något sätt. Kortet tog jag på dagen i lördags då jag å barnen var ute på promenad - Erik poserade i lövhögen!


Jag har lekt med distresser, stämplar och utee. Cardstocket var väl lite aprikos färgat från början men sedan har jag inkat med färgerna teadye, grön och fired brick. Textstämplarna fick färgen wood.


Hoppas på fler såna här härliga höstdagar, nu när jag är igång å kan gå igen! :-) Det är än så länge lite molningt å blåsigt idag men det är väl bara att köra på... 

Kram


Kommentarer
Postat av: lisa

läckert!

Postat av: Anonym

Snyggt! Har du haft utee där du maskat? Tycker det är jättefint när andra maskar och färgar sina bakgrunder men jag får inte riktigt till det lika fint... eller så är jag hemmakritisk.



//Sara/ Jämtlandstös

2010-10-05 @ 10:54:25
Postat av: Petra/peu

Härliga höstfärger. Skön stil på lillkillen, för det e väl lille Erik som ligger där o filosoferar bland höstlöven.

Kram o ha en bra dag, hoppas lilla Ingrid låter mamma scrappa lite emellanåt:).

Petra

2010-10-05 @ 11:35:37
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Malin

Snyggt! Jag älskar verkligen hösten och du har skapat en underbar höstlayout!

2010-10-05 @ 11:43:39
URL: http://www.cri-kee76.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vilka underbara alster du har gjort på senaste! Man Boy LO:n är väldigt läcker. Och färgerna på denna är underbar!!

2010-10-06 @ 17:18:50
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback