Skisstävling hos Pojjo

Pojjo firar ett år och har tävling i sin blogg.
En läcker skiss att inspireras utifrån, min tolkning blev så här. Jag älskar det här fotot på Ingrid, ni har kanske sett det tidigare då jag gjorde några tack-kort med det fotot. Det sitter ett på kylskåpet här hemma och nu har jag även scrappat ett! Det blev en rubriklös layout - en bild säger ju mer än tusen ord! ;-)


Jag har sett dessa läckra pappers-snurr blommor lite här och var och tycker att de är såå läckra. Lillnettan skickade mig en beskrivning men jag var nog rätt så trög för det var inte förrän på tredje försöket som jag blev nöjd, hi hi.


En closup på den lilla snurran, å här syns det även att jag sytt med symaskin runt det mönstrade pappret. Alla mönstrade papper kommer från oktober kittet hos Little Yellow House Kit.


Det var denna layout jag gjorde igår kväll, då jag borde ha sovit... ;-) Jag har dock lyckats sova 1 timme nu på förmiddagen då Ingrid sov i vagnen! Så kanske, kanske kommer jag orka pyssla lite mer idag!?

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna "pojjo"

wow vilken läcker LO du gjort, du är som jaqg.. pysslar då man borde sova ler

Tack för du är med och tävlar hos mig :D

Kram

Postat av: Lotta

Snyggt med cirklarna!

2010-10-28 @ 23:24:01
URL: http://svagerskorna.blogspot.com
Postat av: Linda - Pysselbus

Superläcker!! Hoppas barnen sover bättre nu! Min äldsta son sov också bara på promenad i vagnen och knappt ens då... Nätterna var hopplösa men gick bättre för han snuttade nätterna igenom, kände att det problemet fick jag ta sen och hellre få sova. Fick rådet av BVC att göra samma på dagarna, dvs lägga oss i sängen och sova... Funkade som trick när det var som värst...



Kram

Linda

2010-10-30 @ 07:53:27
URL: http://pysselbus.blogspot.com
Postat av: Mikaela

va läcker!! älskar dedär blommorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback