Mina killar

Ikväll har jag gjort ett tävlingsbidrag till en skissutmaning på svensk scrapbooking. Det är Jenny/e.j.m som gjort skissen - kanonfin!


 
Jag har embossat de nedre knapparna (jag var ju tvungen att testa min nya fön som kom idag, tack Zornitsa den funkade perfekt!). De svarta knapparna har jag trätt floss igenom och sedan satt fast på ett par filtblommor. Ramen är i skum-material liksom rubriken. Journalingrutan är en av de som jag gjorde häromdagen, färgen passade ju perfekt! Inte så vanligt att scrappa i orange men det fångade upp Eriks orange tryck på hans tröja bra! Självklart så använde jag lite stickles på swirlen - det blir ju så fint! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Den va fiiiiiiin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback