Wassup?

Det var länge sedan jag sydde på en lo, alltså gjorde jag det ikväll! Min kära symaskin var på bra humör å bråkade inte en endaste liten gång när jag sicksackade runt hela cirkeln! Tack för det! Sen sydde jag även för hand men det syns nästan bara på närbilden... Det gick ju inte så bra när jag försökte mig på det sist men denna gången gick det bättre! Kanske för att jag sydde med floss istället för garn!?


Rubriken är en "tattoo-rubon" från KI memories.


Chipboard från basic grey. Den gröna filt blomman är från en stor bård, jag klippte loss en passande bit! Biljetten har jag chalkat med grön torr chalk, liksom journalingrutan!


Här syns det både zickzack från symaskins vändan och den handsydda blomstjälken! :-)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag fattar visserligen inte hälften av vad du har gjort, vilket fikonspråk, men snyggt är det och jag är mäkta imponerad över min äldsta dotter. Hennes mor kan ju knappt sy i en knapp på egen hand. Varifrån kommer talangen?

2009-02-04 @ 08:19:03
Postat av: Papsen

Förmodligen från mig !!! Jag är en hejare på att sy i knappar :---) Puss

2009-02-04 @ 09:43:20
Postat av: Maria

Du är så sjukt skicklig!!!!!

Postat av: Zornitsa

Vilken läcker Lo... gillar upplägget!

Det finns något till dig i min blogg :)

2009-02-04 @ 13:36:39
URL: http://zornitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback