Placerings-"kort" och midsommarkort

Det pågår ju CC på SS för fullt, men jag har inte lyckats åstadkomma ett enda bidrag ännu... Alla dessa måsten... Men ikväll tänkte jag smita ner under trappen en stund! Så länge bjuder jag på helgens pyssel:

Höll på att få dån-dimpen då min mamma kom till mig med ett gäng klädnypor och bad mig fixa placeringskort till midsommarafton - 30 minuter innan gästerna skulle komma!!!!! ahahahahah liksom!! Känner hon inte mig alls??? Prestationsångest å panik!!!! Men med facit i hand så var det nog helt rätt, hade jag fått längre tid på mig så hade jag nog bara överarbetat uppgiften! Dessa gick supersnabbt att göra - å blev ju rätt ok...




Jag gjorde även ett litet glad midsommarkort till min mamma, det gjorde jag dock kvällen innan! Liiite framförhållning iaf! :-) En spännande vikning med knyt-öppning...



Jag gillar verkligen filuren!! :-)


Uppbyggd blomma med chalk och stickles. Har även gjort lite stickles-swirls! Å använt edgescraper å chalk igen...


Lite suddigt men detta är alltså insidan...

Nu ska jag ner i källaren, hej så länge! :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja dom funkade ju på midsommardagen oxå! :-)

2009-06-25 @ 07:17:46
Postat av: Mamsen

Hallå där! En nätt överdrift var det allt! Lite mer än en halvtimme hade du på dig. Snygga blev dem i alla fall!

2009-06-25 @ 08:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback