Grattis bara för att...

När jag var hos Sophia för några veckor sedan på scrapträff så gjorde jag detta kort sådär lite i farten... Stommen e cardstock som blev över från ett annat kort, det mönstrade pappret hade jag använt på en layout å motivet hade jag redan målat så det var bara å sätta ihop det liksom! ;-) Lite bling, blommor å en textstämpel blev pricken över i:et!

Detta kort får hamna i min korg med kort som är till salu. Ibland är det nästan skönare när folk köper kort som jag redan gjort för då vet jag ju att det gillar dem (antar jag om de väljer just det kortet...)! När jag får beställningar så kan jag ibland få sån himla prestations-ångest... Tänk om det inte blev som beställaren tänkt sig men vad ska den säga liksom? Tack, och ååhh så fint är vad de "måste" säga ju...



Igår kom det härlig post från Crimson - supersnabb leverans måste jag säga! Jag beställde kl 23:45 i söndags å det låg i brevlådan idag - fantastiskt! Jag hoppas på att få en layout gjord idag med ngt av de nya korten! Regnet öser ju ner så förutsättningarna är hyfsat goda! Vaknade dock med ont i halsen idag, blääää... :-(

Kram


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Gulligt! Och jättebra att ha i beredskap för kommande födelsedagar!



Hoppas att halsen ger med sej, så du kan greja i lugn och ro idag!

Postat av: Linda

Vilket sött kort! Krya på dig!

2010-08-04 @ 16:20:10
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback