Ed Hardy...

Ja det märket känner väl alla till!?!? Utom jag då... Jag föll pladask för en väska som jag såg i en affär häromdagen - sååå läcker å sååå jag med döskallar å allt! Lite dyrt med 400:- för en "tygpåse", men jag blev kär å köpte den! När jag kom till kassan sa expediten att det är så svårt att få tag på Ed Hardy varor... Ed vem!?
Var tvungen att erkänna att jag aldrig hade hört talas om märket - å kände mig som en riktig gammal tant! Ha ha ha. Men nu vet jag bättre - har googlat å sett hur mycket läckra kläder som finns! Dessvärre alldeles för dyra - men som sagt väldigt läckra! Å nu kan jag ju iallafall känna mig hipp med min läckra (moderiktiga) väska! ;-)




Visst är den läcker!?!?!?
Kram


Kommentarer
Postat av: Yoli Design

hihihi ja den passade dig då perfekt... :D Snygga saker... himla inspirerande om inte annat!! Kanske man skulle scrappa nåt sånt där tro?? HIHI...



Kraaam på dig vännen

Postat av: Maria

Jag är oxå en gammal tant... ;-)

2010-03-06 @ 21:48:03
URL: http://mammamary.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Och jag är en ännu äldre tant!

2010-03-07 @ 10:33:36
Postat av: Papsen

Ed Hardy känner man väl till - det är ju Helenas farsa. Han är ju en mångsysslare vet du väl! Hardy och Stenka! :---) Fin var den i alla fall. Puss.

2010-03-07 @ 20:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback