Grattis Scrap-Linda - bra dag att fylla år! :-)

Det här kortet borde jag ju publicerat den 8:e september då "Scrap-Linda" fyllde år, men jag får väl skylla på att jag hade lite annat att göra då... hi hi. Detta kortet hade jag iaf skickat i god tid så hon hade det på sin dag! Grattis i efterskott tjejen!

Det var lite svårt att fota utan blänk då jag embossad på oh-plast, men å andra sidan så syns det ju att det är plast! ;-) Har sytt en sicksack söm runt hela kortet med symaskin.


Jag valde att inte borsta bort alla små smulor av pulver som fastnade runt omkring för jag tyckte att det blev en lite cool effekt... Inkido stämpeln (en favorit!!) är embossad med silver embossingpulver, sen har jag satt fast oh-plasten med silverbrads ovanpå en remsa svart wellpapp.


Blomman har jag byggt ihop av tre olika blommor som jag färglagt på olika sätt, den understa blomman är sprayad med silver glimmermist, mellan blomman är ingnuggad med silvrig stämpelfärg och den översta blomman är sprayad med svart glimmermist. Å så en stor bling bling på toppen! :-)

Hoppas du hade en bra födelsedag Linda å att mina presenter passade!

Kram


Kommentarer
Postat av: Malin/Turbomalin

Läckert, gillar verkligen den metalliska känslan.



kram

Postat av: ScrapLinda

Det är superläckert!!! Och presenterna var bara toppen! Bloggade allt igår, det blev ett ganska lååångt inlägg, med massor av foton... Den embossade stämpeln är bara sååå cool, vill också ha den. Ska leta efter den när jag är i hamn med 100 alster.



Kram

2010-09-10 @ 09:05:36
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: NHL

Snyggt, tufft och stiligt på samma gång!

2010-09-10 @ 09:19:50
URL: http://nhlspysselplats.blogspot.com
Postat av: onkis

Gillar svart kort, och detta är såå snyggt!

2010-09-10 @ 10:32:43
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: Marianne

Jättesnyggt kort! Jag har också börjat göra svarta kort. Det blir så tufft! :)

2010-09-10 @ 13:05:51
URL: http://www.sindras-gnistor.blogspot.com/
Postat av: colona

Läckert!

2010-09-11 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback