Ingen ljusning på ryggfronten...

Nää, det här e verkligen pissigt! Det som kändes bättre ett par dagar e nu tillbaka till blääääääääää!! Tre böcker har jag läst ut på tre dagar... Hmm... Jag vill ju scrappa! Dessutom hade jag egentligen ett "måste" scrap; vi ska på bröllop i helgen å jag hade ju tänkt göra ett kort... Blir nog inge av med det heller e jag rädd! Köpe-kort!!! Usch!!! :-(

Ikväll spelar Iron Maiden på Stadion!!!!!!!! Tjoho!! Min käraste make har fått biljett å ska vara på insidan, själv får jag nöja mig med att ligga på utsidan... kanske lika bra det nu när jag har så ont i ryggen å inte kan sitta...

Rock 'n roll!!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Läs gärna mitt senaste inlägg, och se om du är intresserad av att hänga på! Skriv en kommentar i det inlägg isånafall.



Ha en trevlig onsdag!

// Jasmine

Postat av: Malin

Hej vännen!

Vilken schysst blogg! Ha ha inne o smygläser så fort jag får tillfälle, dvs de gånger vi åker hem från landet o vattnar fiskarna. ;-)Snacka om att du har blivit duktig, jätte fina grejer du knåpar ihop ju! Tråkigt att du har fått så ont i ryggen men det som inte dödar härdar eller ?! ;-)

Ha en underbar fortsatt sommar!

Kramar Malin R

2008-07-20 @ 11:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback