Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Zornitsa så det e väl bara till å anta utmaningen! :-)

Här är reglerna: Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mig:

1. Jag är kontroll freak!
2. Jag har extremt känsligt luktsinne, på gott & ont... :-(
3. Jag klarar det mesta själv, men vill ibland vara liten å hjälplös och bara bli omhändertagen...
4. Jag har samlat på Kossor.
5. Blir galen av öppna skåpdörrar eller lådor...
6. Önskar att dygnet hade flera timmar så jag kunde ägna mer tid åt min familj, mitt jobb, att träna och att scrappa!
7. Tror på ödet.

Då ska jag bara få ihop sju stycken att utmana... Vet inte ens om jag har så många läsare av min blogg, hi hi. Men jag gör ett försök så får vi se om det blir några antagna utmaningar:

1. Självklart min syster:
www.mammamary.blogg.se Alltid skojsigt å se vad hon hittar på för skoj!
2. Susanne www.susannes-kortmakeri.bloggagratis.se  För att hon e lika galen som jag när det gäller scrappingsaker!! :-)
3. Jenny www.jennys-kreativasida.bloggagratis.se För att hon e så himlans duktig å kreativ, kanske kan hon ge några tips?
.... jaha - vilka fler? Kan ju inte ta syrrans kompisar Jenny & Annika (vilkas bloggar jag läser) för dem vill hon nog utmana själv!
Jag skulle ju vilja veta utmana och få veta lite konstiga saker om fler, men de har ingen blogg...
4. Mamma
5. Pappa (jo du har ju en blogg, men hur ofta skriver du i den?)
6. Mia
7. Marie
8. Jenny Ö

Ja vi får väl se hur det här går! Nu ska jag in å tala om för dem att de är utmanade.... :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul! Jag antar den, men inte nu... Puss!

Postat av: Susanne

Jag brukar få höra att jag är galen, envis, obstinat mm. så Tack!!! Tror du vi syns i morgon över en fika?

Susanne

2008-11-07 @ 22:24:03
URL: http://susannes-kortmakeri.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback